HTML

A rider's Diary

Friss topikok

  • Na'conxypan: kicsit több részletet...tök le vagyok maradva :(:(:(:( (2011.01.22. 12:45) ?
  • Na'conxypan: Tényleg nehéz ez az élet nevű játék... De én mindig azt mondom: ne félj felmászni a fa tetejére, ... (2010.12.28. 15:06) Like.
  • Na'conxypan: Szegénykém....Olyan rossz volt olvasni. Tudod mióta csodáról írtál először azóta sokat gondoltam r... (2010.11.24. 08:59) Welcome!

Linkblog

?

E.clipse 2011.01.08. 17:45

Ez a blogírás nekem mostanában lassan megy.Bár a betűket most sem látom élesem, szóval nem tudom meddig bírom cérnával.

December 28-án végre megműtötték a szemem. A Margit-szigeti Danubius Hotelben laktunk anyuval 3 napig. Maga a műtét nem volt vészes, semmit nem éreztem, bár érdekes érzés volt, ahogy nyúlkáltak jobbra-balra.

Mindenesetre a legjobb dolog az egészben az volt, hogy végre találkozhattam Szöszivel. Megbeszéltük, hogy a Duna partján elindulunk egymás felé, és majd féluton találkozunk. Na hát én ugye szokásomhoz híven bambulva csattogtam előre, aztán jött ez a bolond, és nekemrontott ,én meg majdnem rosszul lettem. Annyira jó érzés volt, hogy végre megölelhetem, miután már annyira vágytunk ere. Voltunk itt is ott is, volt a hotelben is nálunk, wellnesseltünk is meg minden. Elvarázsolt. A műtét után ő vigyázott rám, és amikor a legrosszabbul voltam, ő kísérgetett, szerzett nekem szállást a koliban, stb. Nem is tudom mi lett volna velem, ha ő nincs.

Annyira írnék másról is, de a fejemben csak ő van. A többi mellékes. Annyira más, annyira érzelmes, annyira figyel rám. És nekem ezek annyira új dolgok. Legszívesebben mindent megtennék érte, mert úgyérzem ő igazán megérdemli.

Azt hiszem mégiscsak felmászok annak a fának a tetejére, mert nem tudom megállni, hogy ne lássam azt a gyönyörű kilátást.

Nem tudom mi lesz, ne is kérdezzétek. Valahogy majd lesz. De azt tudom, hogy nekem ő kell, és képes vagyok bármit megtenni. Nem hisztizek, nem akaratoskodok, nem féltékenykedek. Azt akarom, hogy érezze, mellettem boldog lehet.

Folyt köv, ha összraktam fejben...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://e-clipse.blog.hu/api/trackback/id/tr392570097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seira 2011.01.16. 20:05:54

<3
Bátor vagy...és mint tudjuk,a bátraké a szerencse...én várom a folytatást...

Na'conxypan 2011.01.22. 12:45:29

kicsit több részletet...tök le vagyok maradva :(:(:(:(
süti beállítások módosítása