HTML

A rider's Diary

Friss topikok

  • Na'conxypan: kicsit több részletet...tök le vagyok maradva :(:(:(:( (2011.01.22. 12:45) ?
  • Na'conxypan: Tényleg nehéz ez az élet nevű játék... De én mindig azt mondom: ne félj felmászni a fa tetejére, ... (2010.12.28. 15:06) Like.
  • Na'conxypan: Szegénykém....Olyan rossz volt olvasni. Tudod mióta csodáról írtál először azóta sokat gondoltam r... (2010.11.24. 08:59) Welcome!

Linkblog

Welcome!

E.clipse 2010.11.21. 14:41

Elnézést mindenkitől, de újra kellett a blogom gyártani. Rengeteg dolog van, amit leírnék, de azt akartam, csak Ti olvassátok.Elkezdem.

Az egész egy filmmel kezdődött..

Soha életemben rá nem vettek volna, hogy Twiligtot nézzek. Mégis rávetemedtem, mivel szeretem a vámpíros filmeket, és gondoltam hátha jó. Nem rossz, kicsit nyálas, de vámpíros. Minden egyes pillanattal, ahogy előbbre jutottam a filmmel, kicsit meghaltam. Éreztem, ahogy semmivé leszek, ahogy elporladok, azt éreztem semmi vagyok. Ne értsétek félre, ez nem a Robert Pattinson, vagy Edward Cullen izé..nem erről van szó. De megérintett a filmben az Érzés. A nagybetűs érzés. Ezért írtam amit írtam. Varázslatot akarok. Nincs az életemben varázslat. Nemtalálom. Eddig mindig megtaláltam, most nincs meg. Pedig nekem szükségem van rá, különben meghalok, elhagy az erőm. De nincs érzés. Őnála sincs. Hétfőn megy haza.Azaz holnap. Viel Spass. A legjobb, hogy meg sem hat igazán. Nemérdekel. Csak keresek, kutatok, de semmi. A könnyeimmel küszködöm, annyira üres vagyok. Inkább szenvednék valaki miatt, minthogy ne érezzek semmit. Nekem kell a varázslat. Ahogy valaki hozzá ér a kezemhez. Ahogy magához ölel. És amikor rádnéz, akkor mindennek vége, mert a varázslat a tetőfokára hág, és magával ragad. A pillanat megy, tovaszáll, de én ott ragadok.Nála. A karjaiba. Fogalmam sincs ki ő. Nem találom. És gyanítom, hogy itt nem is fogom. Vagy nem tudom. Mindennap, ugyanaz, ugyanaz az unalmas nap, nem történik semmi. Jól érzem magam, elvagyok, de semmi ezen kívűl. Nem merem többször megnézni, sem ezt a filmet, sem pedig hasonlót. Minden pillanattal, ahogy többet vagyok egyedül meghalok. El vagyok varázsolva. Beszélnek mellettem, de nem hallom, csinálok valamit és nem emlékszem a mozdulatra. Máshol járok. Valahol messze, az álmaimban. Ahol minden kalandos, izgalmas, és tele van Érzéssel. Akár jó, akár rossz. Hülyeségeket beszélek, mi?Elképesztő. Könyvet kéne írnom.

Nemtudom. Bizsereg a fejem. Fogalmam sincs mit tegyek.

Csak vagyok. És tudjtok mi a vicces?

Az Érzés amiről beszélek..soha nem volt.Soha.Soha nem éreztem. Itt van bennem. De senki nem tudja felébreszteni.Senki a világon.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://e-clipse.blog.hu/api/trackback/id/tr992463115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.11.22. 00:11:54

Ez borzasztó amit leírtál...Az üresség,ez az ami gyilkos. Nem hittem volna...mármint azt hittem már szerettél. Lélekölő ez az írásod!
Ez nem te vagy!Remélem csak rossz napod van,depresszió,mélypont...
Amúgy én imádom,könyvben még jobb!Ha hazajössz megkapod.
De keserédes,mert a szemünkbe vágja,hogy mi nincs...

Na'conxypan 2010.11.24. 08:59:58

Szegénykém....Olyan rossz volt olvasni. Tudod mióta csodáról írtál először azóta sokat gondoltam rád, mert engem is mindig ez éltetett. Napok óta gondolkodom a csoda mibenlétében a szabad perceimben. És azóta a világ körülöttem is egyre szörnyűbb. Kutatva kerestem neked a választ, ahogy magamnak is) de közben még a legegyszerűbb emberi tulajdonságokban is csalódtam.
Szóval mondanám, hogy ott van a csoda minden apró dologban, de...most képtelen vagyok hinni benne.
A szerelem pedig?? nyugi, csak szemfényvesztés...
Puszillak
süti beállítások módosítása